Karel T. Borovička – měním pohled firem na web

„Web nám vydělává méně, než chceme. I návštěvnost je slabší.
Pomůžeš nám, Karle?“

Jsem online markeťák a řeším byznys problémy vašeho webu/e-shopu. I toho, který ještě nemáte. Nevěštím ale z karet, proto nejdřív měřím, testuji a vyhodnocuji. Mou práci a rady tak vždy podložím čísly. Někdy i veřejně, třeba jak jsem díky SEO přivedl půl milionu lidí za 5 měsíců na web známé realitní kanceláře.

Větší návštěvnost

500 tisíc lidí navíc za půl roku? Pro realitní server to nebyl problém. Předběhneme vaši konkurenci ve vyhledávačích, jen místo pár klíčových slov využijeme stovky dotazů, které vaši zákazníci hledají. Zapojíme SEO, PPC a inbound marketing.

Více objednávek

30% nárůst obchodního výkonu za 3 měsíce? Klidně. Slibovat vám vzdušné zámky ale nebudu. Proč lidé neklikají, kam mají, jak to změnit a čím je přesvědčit ke koupi? Odhalím problémy webu uživatelským výzkumem, testováním i analytikou.

Lepší know-how

30 markeťáků jsem naučil všemu, co umím. A konzultoval 800 hodin. Dej hladovému rybu a nasytíš ho na den, ale nauč ho rybařit… Pomohu vám konzultací, vyškolím tým nebo do něj najdu nové posily. A nebudu na to sám.


Co mi dalo členství v klubu

Klub jsem poprvé navštívil v říjnu 2014, na pozvání kamarádky Ivy Prokopové. Nebýt jí, tak nejdu. S podobnými kluby v Hradci, Praze jsem měl podivné zkušenosti. A Pardubice mě dostaly. Spoluprací. Zažil jsem totiž pitevnu. Rozebrali jsme Martina Škrocha – jestli má přejít z volnonožce na firmu. Představte si, že se vám dvě hodiny věnuje šéf stavební firmy, finanční poradce, online markeťák a člověk zavádějící procesy ve firmách. 130 let životních a podnikatelských zkušeností vám jde pomoct. No a že si pomůžeme dohodit zakázku a každý měsíc předáme nějakou tu životní zkušenost, to už jsou takové bonusy.


Řekli o mně

________________

Iva Prokopová

Postupně jsem dospěla k poznání, že každý má dělat to, co opravdu umí nejlépe. Kdo se někdy pokoušel přivést k životu nějaký web určitě tuší, co nekonečné práce za tím stojí. I já jsem už několikrát absolvovala tvorbu webu s pomyslnými odborníky, weby byly na pohled graficky zdařilé, bylo na nich spousta informací, kamarádi mi je pochválili, ale světe div se, vyhledávače je ignorovaly a pro svět byly téměř neviditelné.

Až mě jednou šťastná náhoda přivedla ke K. T. Borovičkovi a ten mi zjevil krutou pravdu, že než se pustím do hezkých obrázků, rádoby chytrých textů a složitého programování, tak je zásadní nejdřív vytvořit tu správnou strukturu webu. Aby se líbila vyhledávačům a tomu, co do nich lidé zadávají.

Pochopila jsem, že všecko je úplně obráceně, že nejdřív musí být struktura webu, až potom obrázky, programování, texty. Kája Theodor mi nejdřív rozebral web na šroubky, uvedl mě do deprese, že všechno, co jsem do té doby vytvořila, bylo vlastně špatně. Ale když jsem se z toho oklepala a složila web zpátky podle jeho rad, tak se opravdu stal zázrak! Vyhledávače náš web přestaly ignorovat, začaly nás milovat tak, že nás upřednostňují před konkurencí a zákazníci na něj začali klikat a objednávat si naše služby. Za dva měsíce nám zakázky z webu přinesly jeden měsíční obrat naší firmy.

Díky za otevření očí. A slibuji, že už se nebudu pouštět cestou pokusů a omylů a vždycky si najdu odborníka na slovo vzatého… jako je třeba K.T. Borovička v optimalizaci webů.

________________

Olga Sigid

Je profesionálem ve svém oboru. Dokáže přeměnit web ve svoji jedinečnost.

________________

Pavel Dymák

Jestli mě v posledním roce, někdo posunul v podnikání, tak to byl určitě Karel. Učí mě dívat se na sebe očima zákazníka, klienta a porozumět mu. Jo a taky to přináší zajímavé výsledky.

________________

Martin Škroch

Pokud potřebujete rozebrat do šroubků a správně složit své myšlenkové pochody, kterými se zabýváte v otázce svého webu a online marketingu, tak tento chlapík vám žádný šroubek rozhodně nikde nevytrousí. Ba naopak dokáže poskládat ze zdánlivě nefunkčního řešení smysluplné a plně životaschopné.

________________

Zdeněk Braborec

Bratr Theodor ví, co dělá, ví, proč to dělá a má výsledky. Dokonalé.